Vlammen bij de Maneblussers : BURGER KING® opent nieuw restaurant in Mechelen

- Volgende week komen er vlammen in de stad van de Maneblussers! BURGER KING® opent er een nieuw restaurant op de Bruul te Mechelen. Ook de Mechelaars zullen nu kunnen genieten van een flame-grilled burger en van BURGER KING®s specialiteiten zoals de legendarische WHOPPER®.

Vlammend leven in de binnenstad

Het nieuwe hamburgerrestaurant is gelegen in de Bruul, de verkeersvrije winkelpromenade die zich uitstrekt van de historische Grote Markt tot aan de Fonteinbrug van de iconische Vijfhoek. Gezellig shoppen in Mechelen om daarna te genieten van een heerlijke hap bij ​ BURGER KING® wordt meer dan ooit een unieke belevenis. Het lijdt geen twijfel dat ook bij de Maneblussers de geliefde WHOPPER® weer vlot over de toonbank zal schuiven.

Een gedreven en gepassioneerde franchisepartner

Franchisenemer Bieke Van den Brandt staat alvast klaar om véél hongerige burger lovers te ontvangen, want in het restaurant is plaats voor maar liefst 132 klanten. Ze is hiermee bovendien niet aan haar proefstuk toe. Na het succes van haar restaurant op de Liersebaan in Zandhoven, opent ze met fierheid haar tweede restaurant hier in de Mechelse binnenstad.

“We kijken er enorm naar uit om binnenkort de eerste klanten te mogen ontvangen op deze unieke locatie. De charme van de Bruul in de Mechelse binnenstad is menig shopper wel bekend, dus we zijn er zeker van dat veel passanten ook hun weg naar ons restaurant zullen vinden. Ons team staat nu al te popelen om iedereen op zijn wenken te bedienen,” klinkt het enthousiast bij Bieke Van den Brandt. ​

Verder kunnen klanten gebruik maken van zes digitale bestelschermen en twee Coca-Cola Freestyle machines die, door enkele drukken op het scherm zorgen voor meer dan 100 mogelijke frisdrankcombinaties.

Factsheet - BURGER KING® Mechelen.pdf

BURGER KING® Mechelen

Adres: Bruul 97, 2800 Mechelen

Officiële opening : 15 maart 2023.

Openingsuren : Maandag tot donderdag van 10u30 tot 22u00. Vrijdag en zaterdag tot 23u. Zondag tot 22u.

Bij eventuele vragen over deze opening, aarzel niet ons te contacteren op [email protected].