Vertrek op vakantie en schenk de thuisblijvers een WHOPPER®

BURGER KING® België lanceert de WHOPPER® Out of Office

De zomer is in het land en dat betekent traditioneel de start van de vakantie. Koffers worden gepakt, reizen worden uitgestippeld en... out of offices worden ingesteld. Dit laatste kan tot frustraties leiden bij de collega’s die verweesd achterblijven op kantoor. Hier heeft Burger King België een oplossing voor gevonden…

Wie de collega’s een beter afscheid wil geven dan louter die frustrerende out of office, kan vanaf morgen, dinsdag 3 juli, naar de website www.whopperooo.burgerking.be surfen en een gepersonaliseerde boodschap opstellen.

Het enige wat je moet doen is je vakantiebestemming en -duur ingeven, jouw persoonlijke boodschap downloaden en bijvoegen aan je eigen out of office. Op die manier kunnen je collega’s lekker genieten van de iconische WHOPPER®-hamburger of de nieuwe Oreo Milkshake terwijl jij op vakantie bent. Weg frustratie bij de thuisblijvers en weg schuldgevoel bij de vertrekkers!

De actie, bedacht door Buzzman, gaat van start op 3 juli en wordt ondersteund door een korte webvideo en een social mediacampagne.

Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Wim Lefebure Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Wim Lefebure Whyte Corporate Affairs
Over Burger King BE

BURGER KING® werd opgericht in 1954 in Miami en verwelkomt vandaag wereldwijd 11 miljoen klanten per dag dankzij een uniek concept: rundsvlees dat boven het vuur gegrild wordt, verse ingrediënten, heerlijke burgers naar eigen smaak, maar ook en vooral een legendarisch product, de WHOPPER®. BURGER KING® beschikt over een netwerk van 21 Belgische restaurants, dat kan geraadpleegd worden op deze kaart

In België wordt BURGER KING® beheerd door Burger Brands Belgium, dat ook Quick beheert.