BURGER KING® creëert een directe buslijn naar de Whopper

Ter gelegenheid van zijn aankomst in Brussel, ziet de Koning van de Burger het groots en legt hij speciaal de Whopper Bus in, een bus die de hoofdstad doorkruist met als terminus het gloednieuwe BURGER KING®-restaurant in Oudergem.

Nummer 4 is daar! Na Antwerpen, Charleroi en Namen, opent BURGER KING® eindelijk ook een restaurant in Brussel... in Oudergem om precies te zijn. Het allereerste Brusselse restaurant bevindt zich inderdaad niet in het centrum van de stad en aangezien het Amerikaanse merk niet om een grap verlegen zit, heeft het beslist om met dit gegeven te spelen tijdens zijn openingscampagne.

Voor zij die vinden dat Oudergem niet centraal genoeg ligt, heeft BURGER KING® aldus de Whopper Bus gecreëerd.

De Whopper Bus is een gratis buslijn, in de kleuren van het merk, die burgerliefhebbers doorheen Brussel vervoert. De originele buslijn zal vertrekken aan de halte Beurs richting Zuidstation, waarna ze koers zet naar de Louizalaan en Bascule (Ukkel) om uiteindelijk aan te komen aan het nieuwe BURGER KING®-restaurant op de Vorstlaan. Aan elk van deze bushaltes zullen er tickets en goodies worden uitgedeeld.

Mocht u dus zin krijgen in een Whopper, kom gerust naar één van deze haltes om de bus te nemen van 13 tot 16 september tussen 10u30 en 21u (dienstverlening ter plekke te raadplegen).

Marie Huyghe Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Marie Huyghe Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Over Burger King BE

BURGER KING® werd opgericht in 1954 in Miami en verwelkomt vandaag wereldwijd 11 miljoen klanten per dag dankzij een uniek concept: rundsvlees dat boven het vuur gegrild wordt, verse ingrediënten, heerlijke burgers naar eigen smaak, maar ook en vooral een legendarisch product, de WHOPPER®. BURGER KING® beschikt over een netwerk van 21 Belgische restaurants, dat kan geraadpleegd worden op deze kaart

In België wordt BURGER KING® beheerd door Burger Brands Belgium, dat ook Quick beheert.