Tijd om de vlammen van BURGER KING® te doen opwaaien in Wilrijk!

13 juni 2023 – Burger King, de internationale hamburgerketen die bekend staat om haar flame-grilled burgers, zet met de opening van haar nieuwe restaurant in Wilrijk haar groei verder op de Belgische markt. De nieuwe vestiging, gelegen aan de drukke winkelas naast de A12, creëert bovendien ook meer dan 50 jobopportuniteiten in de regio.

Kevin Derycke CEO Burger Brands Belgium vertelt trots: “Burger King blijft verder groeien op de Belgische markt. Wilrijk is ons 59ste hamburgerrestaurant en het zevende in de regio Antwerpen. Dit jaar staan er nog 4 nieuweopeningen op onze planning met heel binnenkort een nieuwe vestiging in Dendermonde. ​ En ook in 2024 zetten we onze expansie verder met maar liefst 10 openingen.”

Bieke Van den Brandt, franchisenemer Burger King Wilrijk vult enthousiast aan: "We vinden het geweldig dat we vandaag een nieuw restaurant openen op een absolute toplocatie naast de A12 in Wilrijk. We kijken ernaar uit om onze klanten uit Wilrijk en omstreken onze iconische WHOPPER® te laten ontdekken.”

Het restaurant bouwt voort op het eigentijdse concept en biedt plaats aan 144 personen binnen en nog eens 44 personen op het grote terras. Klanten kunnen er genieten van een extra grote Play King kidszone, gratis wifi, acht digitale bestelschermen en twee Coca-Cola Freestyle machines die, door enkele drukken op het scherm zorgen voor meer dan 100 mogelijke frisdrankcombinaties. ​ “Bij Burger King is alles kraakvers” zo gaat Bieke verder, “Iedere dag opnieuw staat ons team klaar om onze klanten de perfecte flame-grilled burger te serveren. Met vers gesneden groenten én echte frieten. Helemaal op maat van de klant. Met extra kaas, zonder tomaten… hier wordt écht iedere burger à la minute klaargemaakt.”

Jouw oude BBQ in ruil voor Whoppers?

Om de opening te vieren, zet Burger King een opgemerkte actie op. Iedereen die zijn oude BBQ inlevert, krijgt gratis Whoppers. ​ “Geweldig toch” lacht Bieke blij “Nu de Burger King in Wilrijk open is, heb je geen BBQ meer nodig. Wij zorgen wel voor de flame grilled burgers. Lever daarom je oude BBQ in. Wij recycleren jouw oud toestel en jij krijgt in ruil gratis Whoppers!”

BURGER KING® Wilrijk ​
Adres: Burger King Wilrijk, Boomsesteenweg 364, 2610 Wilrijk
Openingsuren : Maandag tot zondag van 10u30 tot 23u00. Vrijdag en zaterdag is de Drive-in open tot 3u.

PB230612-_opening Wilrijk.docx

DOCX - 145 Kb

Bij eventuele vragen over deze opening, aarzel niet ons te contacteren via [email protected]

Ann Ramaekers