Le Grand Départ van BURGER KING® De Brouckère – de WHOPPER® zet alvast de sprint in

De opwinding begint voelbaar te worden in de straten van Brussel. Onze hoofdstad bereidt zich voor om meer dan 200 wielrenners en hun vele supporters te verwelkomen... maar dat is niet alles! Vanaf 5 juli komt De Brouckère de rangen van de BURGER KING®-ploeg versterken, de ideale bevoorradingsplek voor alle wielerfanaten.

BURGER KING® steekt een extra tandje bij in juli. De hamburgerketen met de befaamde WHOPPER® demarreert met zijn 26ste restaurant in België, het derde in Brussel. Qua locatie kan het alvast tellen, het restaurant is gelegen op de Anspachlaan, in de centrale voetgangerszone in het hart van de stad. Daarnaast is ook de timing van de opening verre van toevallig gekozen.

Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, legt uit: “Le Grand Départ van een grote wielerronde is een kans die we niet konden laten passeren. Het centrum van de stad verwacht een miljoen bezoekers voor dit evenement, dat zijn evenveel potentiële klanten voor ons nieuwe restaurant. We hadden niet beter kunnen dromen voor deze opening, toch?”

Het gloednieuwe restaurant, met een oppervlakte van 820 m², biedt 230 zitplaatsen verspreid over twee verdiepingen. Carl Goris wordt de kopman van deze nieuwe Brusselse vestiging. Samen met een jong, dynamisch en zeer gemotiveerd team van ongeveer 80 personen staat hij paraat om de klanten te bedienen. Die klanten kunnen bovendien profiteren van alle innovaties van het merk, waaronder maar liefst 11 digitale bestelschermen en drie Coca-Cola freestyle machines (die meer dan 100 verschillende soorten frisdrank aanbieden).

Burgers met een ongeëvenaarde smaak

Met de specifieke bereidingswijze van zijn hamburgers onderscheidt BURGER KING® zich van de overige hamburgerketens.

“Met de WHOPPER® hebben we simpelweg een iconische burger in huis. De burger wordt op kenmerkende wijze gegrild boven open vuur, wat het vlees goed sappig houdt en de verse groentjes worden in de restaurants zelf gesneden gedurende de dag. Omdat al onze hamburgers pas worden gemaakt na het plaatsen van de bestelling – garanderen we de ultieme smaakbeleving, voor elke klant opnieuw.”, legt Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, uit.

BURGER KING® De Brouckère
Anspachlaan 5, 1000 Brussel

Opening : vrijdag 5 juli 2019

Openingsuren : zo-do 10u30 tot 23u00