Het uur van de WHOPPER® heeft geslagen! Maar om hoe laat?

Van 26 november tot 2 december lanceert BURGER KING® België een nieuw concept, "Whopper Hour": een WHOPPER® aan €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie.

De beroemde WHOPPER® zal opnieuw opvallen met een bijzondere reclamecampagne. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert BURGER KING® "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van WHOPPER®. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van BURGER KING® in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging.

De campagne, ontworpen door Buzzman, wordt verspreid via posters, pers, radio, display inserts en natuurlijk via social media.

Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Wim Lefebure Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Wim Lefebure Whyte Corporate Affairs
Over Burger King BE

BURGER KING® werd opgericht in 1954 in Miami en verwelkomt vandaag wereldwijd 11 miljoen klanten per dag dankzij een uniek concept: rundsvlees dat boven het vuur gegrild wordt, verse ingrediënten, heerlijke burgers naar eigen smaak, maar ook en vooral een legendarisch product, de WHOPPER®. BURGER KING® beschikt over een netwerk van 21 Belgische restaurants, dat kan geraadpleegd worden op deze kaart

In België wordt BURGER KING® beheerd door Burger Brands Belgium, dat ook Quick beheert.