Het uur van de WHOPPER® heeft geslagen! Maar om hoe laat?

Van 26 november tot 2 december lanceert BURGER KING® België een nieuw concept, "Whopper Hour": een WHOPPER® aan €2 gedurende één uur, maar niemand kent het exacte tijdstip van de dagelijkse actie.

De beroemde WHOPPER® zal opnieuw opvallen met een bijzondere reclamecampagne. Geheel volgens het principe van happy hour lanceert BURGER KING® "Whopper Hour": elke dag, gedurende een week, organiseert het merk een happy hour waarin fans voor een bescheiden bedrag van 2 euro kunnen genieten van WHOPPER®. De actie onderscheidt zich door simpelweg het Whopper Hour elke dag op een ander moment te laten plaatsvinden. Klanten die hun slag willen slaan, houden dus best de verschillende communicatiekanalen van BURGER KING® in de gaten, want daar volgt de last-minute aankondiging.

De campagne, ontworpen door Buzzman, wordt verspreid via posters, pers, radio, display inserts en natuurlijk via social media.

Shana Van den Broeck

Burger Brands Belgium