FILIP vs BURGER KING® : Who is the King?

Sinds de komst van BURGER KING® in het Koninkrijk België werd aangekondigd, davert het paleis op zijn grondvesten! En met reden: de iconische fastfoodketen daagt vandaag de Belgen uit om te kiezen tussen Koning Filip en de Koning der burgers.

Een koning kiezen, wat een absurd idee. Toch roept BURGER KING® de Belgen op om te kiezen tussen de huidige vorst en de bedenker van de Whopper®. Daarom worden alle Belgen uitgenodigd om hun burgerrecht uit te oefenen en met een klik een koning te kiezen op onze website, opgemaakt in de kenmerkende visuele en humoristische stijl van het merk Burger King. Belangrijk detail voor hen die op Filip wensen te stemmen: het zal wat extra energie kosten!

De publiciteitscampagne wordt sinds 24 mei verspreid via sociale media en affiches in de voornaamste Belgische steden (Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi, Gent, Luik, Namen,…)

Who will be the King?

Wim Lefebure (NL) Whyte Corporate Affairs
Ariane Goossens (FR) Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Wim Lefebure (NL) Whyte Corporate Affairs
Ariane Goossens (FR) Whyte Corporate Affairs
Shana Van den Broeck Burger Brands Belgium
Over Burger King BE

BURGER KING® werd opgericht in 1954 in Miami en verwelkomt vandaag wereldwijd 11 miljoen klanten per dag dankzij een uniek concept: rundsvlees dat boven het vuur gegrild wordt, verse ingrediënten, heerlijke burgers naar eigen smaak, maar ook en vooral een legendarisch product, de WHOPPER®. BURGER KING® beschikt over een netwerk van 21 Belgische restaurants, dat kan geraadpleegd worden op deze kaart

In België wordt BURGER KING® beheerd door Burger Brands Belgium, dat ook Quick beheert.