Nieuwe BURGER KING® in Westland Shopping: hartige eindejaarswensen voor iedereen

De eindejaarsfeesten komen er weer aan en dan leggen we onze dierbaren graag in de watten. Voor wie nog op zoek is naar een origineel geschenk, kan BURGER KING® soelaas brengen: de WHOPPER® en de Master Burgers zijn zo waanzinnig lekker, dat ze alle zintuigen prikkelen en de creativiteit stimuleren. Vanaf 11 december zijn beide bestsellers, samen met de rest van het menu, ook beschikbaar in het gloednieuwe BURGER KING®-restaurant in het Westland Shopping center te Anderlecht.

Als kers op de (ijs)taart, worden de shoppers in stijl ontvangen in het nieuwe BURGER KING®-restaurant, want het decor is uniek in België. Met een mix van zowel vintage als hedendaagse elementen ademt het een warme sfeer uit. Eén ding is zeker, BURGER KING® pakt altijd groots uit om zijn fans een onvergetelijke ervaring te schenken.

Met Westland Shopping opent BURGER KING® zijn vierde restaurant in Brussel.

Een welverdiende pauze tussen twee kerstinkopen door

2020 loopt zachtjes op zijn einde en dus breekt het moment aan om je dierbaren te overladen met geschenken. Het ideale cadeau vinden voor je partner, gezinslid of huisgenoot blijkt vaak een opdracht van formaat. Gelukkig is er nergens ter wereld iets beters te vinden dan een goeie WHOPPER® of Master Burger om weer op krachten te komen tussen twee winkels in, én om een geniale ingeving te krijgen. Precies daarom wilde BURGER KING® absoluut een restaurant openen in Westland Shopping. Het vierde Brusselse restaurant van de keten opent op vrijdag 11 december de deuren.

“We zijn ontzettend blij dat we straks onze deuren mogen openen voor alle bezoekers van Westland Shopping, dat binnenkort tot de allergrootste winkelcentra van België behoort.”, zegt Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium.

En voor wie zich tijd en moeite wil besparen, ligt de beste oplossing simpelweg voor het grijpen: trakteer huisgenoten op een BURGER KING®-maaltijd en geniet lekker samen thuis. Ongetwijfeld hét mooiste geschenk van het jaar.

Het team van Westland Shopping is er helemaal klaar voor

Voor de inrichting van dit restaurant van 580 m² kiest BURGER KING® voor de eerste keer in België voor het nieuwe Royal decor. Met zijn vintage design, zachte kleuren, lederen fauteuils, banken met kussentjes en houten afbakening voelt het “Royal” decor aan als de eigentijdse versie van zon’ typische Amerikaanse fastfood uit Hollywood. Er worden ook speciale lichtelementen gebruikt waaronder een lichtgevende hamburger. Een heerlijk vleugje nostalgie in een restaurant dat tegelijk erg strak oogt, burger lovers zullen zich er ongetwijfeld thuis voelen.

Het team van meer dan 35 medewerkers ontvangt de burgerfanaten met de glimlach, al zit die momenteel verborgen achter een masker. Vanaf 11 december kunnen klanten niet enkel ter plaatse hun favoriet afhaalmenu bestellen via de bestelschermen, Brusselaars kunnen ook online bestellen via Deliveroo, TakeAway of Uber Eats. Het restaurant zal klanten ook op zondag bedienen, zelfs al is het winkelcentrum dan gesloten. En in het voorjaar komt er nog een mooi terras met ruim 40 zitplaatsen bij.

“Ik ben echt wel trots dat ik het vierde BURGER KING®-restaurant in onze hoofdstad kan openen”, stelt Carl Goris, franchiser van dit nieuwe restaurant en dat van De Brouckère. “Ondanks dat we momenteel bijzondere tijden beleven, heb ik het volste vertrouwen in de toekomst. Zeker omdat Westland Shopping, dat nu wordt gerenoveerd, enorm aan het uitbreiden is. Bovendien heb ik het geluk omringd te worden door een jong, ervaren en bekwaam team kans dat zal instaan voor een onberispelijke service. We kijken er vol ongeduld naar uit om al wie Westland Shopping in de feestperiode bezoekt te bedienen!“

Burgers met een onvergelijkbare smaak

BURGER KING® onderscheidt zich van de andere fastfoodketens met de specificiteit van zijn bereidingen.

”Bij BURGER KING® worden de hamburgers pas bereid zodra de klant zijn bestelling heeft geplaatst en de groentjes worden vers versneden doorheen de dag. En dan is er natuurlijk onze iconische WHOPPER®, waarbij de burger boven open vuur wordt gegrild. Dat alles om de ultieme kwaliteit en de onvergelijkbare smaken te garanderen”, legt Kevin Derycke uit.

BURGER KING® Westland

Adres: Sylvain Dupuislaan 433 C101, 1070 Brussel

Opening: 11 december vanaf 10 uur

Openingsuren: 10 u.-23 u. van maandag tot zondag (de Delivery Service eindigt elke dag om 22.30 u.)

Voor alle info en vragen: contacteer ons via [email protected].

Fact sheet Burger King Westland Shopping NL.pdf

Wim Lefebure