De eerste Belgische BURGER KING® met bediening aan tafel opent in Estaimpuis

- Burger lovers kunnen zich verheugen op de opening van een nieuw BURGER KING®-restaurant op woensdag 29 september in Estaimpuis, aan het nieuwe winkelcentrum Mains & Sabots. Wat deze opening zo speciaal maakt? Met zijn futuristisch en baanbrekend concept qua dienstverlening beschikt het restaurant niet alleen over een dubbele drive-in en een open keuken met zicht op de vlammen van de grill, het restaurant voorziet ook in bediening aan tafel voor zijn klanten - een primeur voor BURGER KING® in ons land!

BURGER KING® Estaimpuis, het prototype van een futuristisch restaurant

Met Estaimpuis opent reeds het zevende BURGER KING®-restaurant in de provincie Henegouwen de deuren. Waar klanten vaak al kronkelen van plezier bij het simpelweg ruiken van gegrild vlees, staan ze in Estaimpuis gewoon te watertanden bij het zien van hun knisperende burger tussen de vlammen. Van aan de toonbank hebben ze immers open zicht op de keuken achteraan, waar de vlammen van de grill goed zichtbaar zijn. Het is die unieke grill die de WHOPPER® ​ en andere burgers bij BURGER KING® zijn unieke flame-grilled smaak geven. Het is duidelijk, in dit restaurant wordt meer dan één zintuig geprikkeld.

BURGER KING® was vastbesloten om de aandacht te trekken, en koos daarom voor een nieuw concept van dienstverlening met als doel een optimale klantenbeleving – en het is in Estaimpuis dat de hamburgerketen dit concept heeft geïntroduceerd. De klanten kunnen genieten van bediening aan tafel, boven de bestelzuilen aan de ingang werd een digitale menukaart geïnstalleerd voor een betere gebruikerservaring, en ten slotte zal het restaurant beschikken over twee drive-in lanes, een primeur in België! Het Royal decor van het restaurant verwelkomt klanten met zijn vintage en toch eigentijdse look, volledig in lijn met de nieuwe visuele identiteit van de keten. Wie is er niet op gebrand om dit nieuwe restaurant te ontdekken?

Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, kijkt enorm uit naar de opening: "Dit nieuwe restaurant is uniek en we zien het als het prototype van het restaurant van de toekomst. De bediening aan tafel is echt een nieuw element voor ons in België. Voor de keuken kozen we voor een volledig nieuwe inrichting die een blik achter de schermen biedt. Zo geven de vlammen van de grill, die zichtbaar zijn van aan de kassa’s, het restaurant een warme toets. We zijn ook erg blij met de dubbele drive-in, die zal immers zorgen voor een efficiëntere bediening en minder lange wachtrijen van auto's. Al deze nieuwe functies werden bedacht om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en hen de best mogelijke ervaring te bieden."

Een strategische locatie in het nieuwe winkelcentrum

Het gloednieuwe BURGER KING®-restaurant in Estaimpuis werd gebouwd op de parking van het nieuwe winkelcentrum Mains & Sabots. Gelegen op de grens met Moeskroen, dichtbij de E403 en halverwege tussen Kortrijk en Doornik, zal Mains & Sabots elke dag van de week, ook op zondag, klanten uit de ruime omgeving ontvangen.

In goede handen

Kathleen Lichtert, die al verantwoordelijk is voor het BURGER KING®-restaurant in Doornik, staat aan het hoofd van het nieuwe restaurant. "Ik ben trots dat ik de nieuwe BURGER KING® in Estaimpuis mag leiden. Dankzij de hulp van Mirewapi vzw, die hulp biedt aan mensen die moeilijkheden ondervinden om tot de arbeidsmarkt toe te treden, konden wij snel een team van 60 werknemers samenstellen, ondanks een erg strakke deadline. Ik ben erg enthousiast over dit project en ik kijk ernaar uit om met mijn nieuwe team de eerste klanten te verwelkomen", zegt Kathleen Lichtert.

BURGER KING® Estaimpuis

Adres : Rue Jules Vantieghem 37, 7730 Estaimpuis