De brandstofprijs aan de pomp stijgt, de prijs voor de Whopper® aan de drive daalt

Sinds een aantal dagen bereiken de brandstofprijzen ongekende hoogten. Hoewel dit pijn doet in de portemonnee, zou het BURGER KING® fans niet moeten tegenhouden om in de auto te springen om hun favoriete burger te gaan halen. Daarom heeft het hamburgermerk besloten hen te steunen met een actie die in de smaak zal vallen.

Vanaf woensdag 23 tot en met woensdag 30 maart, daalt de prijs van de Whopper® onder de symbolische grens van € 2 - of de prijs die je enkele dagen geleden voor een liter brandstof betaalde - en wordt deze aan de drive verkocht voor het bescheiden bedrag van € 1,99. Een koopje toch? Om te kunnen genieten van de aanbieding is het niet nodig om voor een minimaal bedrag te kopen. De prijs geldt aan de drive voor alle Whoppers® die solo worden verkocht. Klanten die van deze aanbieding willen profiteren, kunnen  per auto 2 solo Whoppers® van € 1,99 aankopen.

Met deze actie laat het merk alweer zien dat het de consument voorop zet, en dat het zijn producten voor iedereen toegankelijk wil maken. Autorijden zal er deze week misschien niet goedkoper op geworden,  eten wel. Het moment dus om daarvan te profiteren!

Florence Baekelandt