BURGER KING® werft aan in Mechelen Bruul!

Zelfs de maneblussers krijgen onze vlammen niet geblust!

Mechelen, - Voor zijn nieuw restaurant dat midden maart de deuren opent op de Bruul in Mechelen, zoekt BURGER KING® 20 vaste medewerkers en 40 studenten.

Binnenkort zijn er vlammen in Mechelen, en het zal geen vals alarm zijn! Maar om midden maart de eerste klanten te kunnen verwelkomen, zoekt BURGER KING® Assistant Managers, Shift Leaders, Crew members, … kortom heel veel gemotiveerde medewerkers die in het restaurant, aan de kassa en in de keuken het beste van zichzelf willen geven om klanten die unieke totaalbeleving te bieden waarvoor de hamburgerketen bekend staat.

Gevarieerde functies en een opleiding op de werkplek

Werknemers bij BURGER KING® genieten een specifieke opleiding waarbij ze inzage krijgen in de manier van werken, de producten, de hygiënemaatregelen en de dienstverlening naar klanten toe. ​

Bieke Van den Brandt, de franchisenemer die de BURGER KING® Mechelen zal leiden, is enthousiast: “Wij bieden flexibiliteit, interessante voorwaarden en doorgroeimogelijkheden in een aangename en boeiende horeca-omgeving. Wij houden rekening met de uren die je wil werken en passen jouw werkschema hierop aan.”

Ook flexijobbers zijn van harte welkom. En voor de vaste medewerkers zijn 2 vrije weekends per maand gegarandeerd.

Zin om met BURGER KING® mee te vlammen en deel uit te maken van dit bruisend team? Kandidaten kunnen vandaag nog hun CV met een korte motivatie naar bv-QuBus@outlook.com.

Adres: Bruul 97, 2800 Mechelen

Officiële opening : midden maart 2023.

Bij eventuele vragen over deze opening, aarzel niet ons te contacteren op flb@whyte.be.