BURGER KING® werft aan in Brussel!

80 medewerkers gezocht voor nieuw restaurant in Elsene

De werken op de Elsensesteenweg zijn pas onlangs van start gegaan, maar BURGER KING® gaat verder met zijn zoektocht naar gemotiveerde en dynamische medewerkers om zijn team te vervolledigen. Er zijn nog ongeveer 80 vacatures in te vullen.

Het is slechts een kwestie van weken voor de 16de BURGER KING® opent in België. En deze keer is het niet zomaar een nieuw restaurant: eind september komt namelijk de eerste vestiging van de keten in het centrum van Brussel. In aanloop naar de opening, is BURGER KING® Elsene op zoek naar nieuwe medewerkers. In totaal zal een honderdtal jobs gecreëerd worden, waarvan er nog 80 moeten worden ingevuld.

Gevarieerde functies en een opleiding op de werkplek

Werken bij BURGER KING® betekent deel uitmaken van een dynamisch, vriendelijk en divers team. Er wordt ook speciale aandacht besteed aan opleiding. Eenmaal aangeworven zal het grootste deel van de nieuwe BURGER KING®-medewerkers uit Elsene een opleiding kunnen volgen in de BURGER KING® in Oudergem, de eerste in de hoofdstad. Zo zullen de speciale bereidingstechniek van de WHOPPER® en alle andere processen die kenmerkend zijn voor het merk geen geheimen meer hebben voor onze nieuwkomers.

"We zijn op zoek naar gemotiveerde mensen met een gevarieerd profiel. Teamleiders, kassamedewerkers, keuken- en zaalpersoneel, studenten: al deze profielen zijn interessant voor ons. Mensen die op zoek zijn naar een baan met goede carrièrevooruitzichten wil ik oproepen om bij ons te solliciteren", zegt Rachid Azaoum, de franchisenemer die de BURGER KING® Elsene zal leiden.

Samenwerking met Actiris

Om de zoektocht tot een goed einde te brengen, heeft BURGER KING® een selectieovereenkomst getekend met Actiris, de Brusselse dienst voor Arbeidsbemiddeling. Kandidaten die geïnteresseerd zijn in een van deze jobs hebben dus twee opties: ze kunnen hun cv en motivatiebrief naar [email protected] sturen, of ze kunnen zich aanbieden bij een agentschap van Actiris.

BURGER KING® Elsene
Elsensesteenweg 53-55, 1050 Brussel

Opening: eind september

Solliciteren kan via [email protected] of bij een agentschap van Actiris