BURGER KING® werft aan!

65 medewerkers gezocht voor nieuw restaurant in Brugge

Voor de uitbating van het nieuwe restaurant op de Markt in Brugge, zoekt BURGER KING® 65 nieuwe medewerkers. De vijfde Belgische vestiging van BURGER KING® zal eind oktober de deuren openen, na een grondige renovatie van het huidige Quick-restaurant op die locatie. BURGER KING® is de zoektocht gestart naar 40 nieuwe crewleden en een 25-tal studenten.

Het aftellen tot de opening van de BURGER KING® in Brugge is officieel begonnen! Het Quick-restaurant op deze locatie is sinds vandaag gesloten voor een grondige renovatie, zodat de Amerikaanse hamburgerketen eind oktober de eerste klanten kan verwelkomen in het historisch hart van de Brugse binnenstad.

Samenwerken en groeikansen op een fijne werkplek

Werken bij BURGER KING® is werken in een dynamische en diverse groep, waarbij jonge en meer ervaren medewerkers in een goede sfeer samenwerken.

Koen Imbo, Operations Business Leader bij Burger Brands Belgium, blikt alvast vooruit op de opening: “We zijn op zoek naar toffe, gemotiveerde collega’s die aan de kassa’s of in de keuken hun beste beentje kunnen voorzetten. We hechten daarnaast ook veel belang aan opleidingen en doorgroeimogelijkheden dus ik zou iedereen die op zoek is naar een boeiende job in de Brugse horeca aanraden om zich kandidaat te stellen!”

Doorgedreven opleiding on the job

Alvorens aan de slag te kunnen gaan in het restaurant, krijgt elke medewerker een intensieve training, waar ze de procedures bij BURGER KING® qua productie, hygiëne en dienstverlening helemaal onder de knie krijgen. Zo ook de Quick-medewerkers van het huidige restaurant op de Brugse Markt die mee de overstap zullen maken. Sinds de opening van het restaurant in Namen op 22 augustus, dat voorheen exclusief fungeerde als trainingscentrum, gaan de trainingen voor nieuwe medewerkers door op de werkvloer in de verschillende vestigingen.​

Op woensdag 6 september organiseert BURGER KING® samen met T-interim een Jobtasting Day. Geïnteresseerde kandidaten krijgen de kans om zich van hun beste kant te laten zien in een aantal ludieke uitdagingen – helemaal in de stijl van Burger King! Via o.a. rollenspelen en speeddates worden hun inzet, team spirit, communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid getest. Deze jobdag gaat door in het Brugse kantoor van t-interim (Smedenstraat 52, 8000 Brugge).

Inschrijven voor deze Jobtasting day is noodzakelijk en dat kan via https://burger-king.opzoeknaartalent.be. Geïnteresseerde kandidaten kunnen ook hun CV en motivatiebrief versturen naar [email protected].

BURGER KING® BRUGGE
Markt 14,  Brugge (vlakbij het belfort)

Opening: eind oktober

Geïnteresseerde kandidaten kunnen terecht op de JOBTASTING DAY in Brugge op woensdag 6 september.

Inschrijven kan via https://burger-king.opzoeknaartalent.be.

Aanwerving Burger King Brugge

Wim Lefebure