BURGER KING® snelt ouders te hulp met de Bad King Jr

Hangt je kind het uit? Voortaan geen reden meer om restaurantbezoek uit te stellen

Naar BURGER KING® met het hele gezin, zonder twijfel iets om de hele dag naar uit te kijken. Maar wat doe je als je kind het voordien plots begint uit te hangen? Het uitstapje last minute annuleren en de pret bederven voor iedereen? BURGER KING® heeft dé oplossing gevonden voor die onvermijdelijke momenten met de kids: de Bad King Jr. Deze formule biedt hetzelfde kindermenu als een normale King Jr… behalve dat er geen verrassing in de box zit. Met deze geniale vondst springt de hamburgerketen voor ouders in de bres - zij kunnen nog steeds genieten van hun flame grilled burger en tegelijkertijd hun kind met een knipoog laten weten wie de King in huis is...

Een uitstap naar de cinema, pretpark of naar de BURGER KING® - het hele gezin kijkt er vaak dagenlang naar uit. Maar soms loopt het mis: zoon- of dochterlief tekent een Picasso op de muur, begint te brullen of de tweeling kan het plots niet meer zo goed met elkaar vinden. Herkenbaar?

Of het nu kattenkwaad, een miskend artistiek talent of driftbui betreft – BURGER KING® heeft de perfecte oplossing in huis. In plaats van de trip naar de hamburgerketen uit te stellen en zo het hele gezin te straffen, kunnen ouders voortaan kiezen voor de Bad King Jr. Het “stoute” kind krijgt geen verrassing in zijn of haar box, maar brave broertjes of zusjes krijgen wél een speeltje bij hun kindermenu. Flink zijn was nog nooit zo aantrekkelijk! En de ouders kunnen in alle rust zelf genieten van hun favoriete flame grilled burger.

Verrassend lekker, ook zonder verrassing

Zoals het traditionele kindermenu (de King Jr) is de Bad King Jr een volledige maaltijd op kindermaat. Kleine lekkerbekken kunnen hun keuze maken uit vier snacks, frietjes of salade, een drankje en een dessert. Het verschil zit hem alleen in de verrassing, die ontbreekt natuurlijk.

Het Bad King Jr-menu is beschikbaar in elk Belgisch BURGER KING®-restaurant. En wees gerust, tot op het allerlaatste moment kan men kiezen voor de gewone King Jr of de Bad King Jr.

Het campagnefilmpje is hier te raadplegen.

Ariane Goossens