BURGER KING® OPENT TWEEDE VESTIGING IN DENDERSTREEK

De bekende vlammen waaien vanaf 5 juli op in Dendermonde!

Dendermonde, 5 juli – Goed nieuws voor fastfood liefhebbers: Burger King heeft zojuist haar tweede vestiging in de Denderstreek geopend. Het 60ste restaurant van de bekende hamburgerketen in ons land met een dubbele drive-in en plaats voor 150 personen.

Met de opening van haar nieuwe restaurant in Dendermonde zet Burger King zijn groei verder in België. Het restaurant is gelegen aan de drukke Mechelsesteenweg en creëert zo’n 40 jobs in de regio.

Kevin Derycke, CEO Burger Brands Belgium vertelt: “Burger King blijft verder groeien op de Belgische markt met de opening van ons 60ste restaurant. We zijn trots dat we de inwoners van Dendermonde en omstreken onze flame-grilled burgers kunnen aanbieden. Alle groenten worden voortdurend vers gesneden en iedereen kan zijn burger pimpen via Have It Your Way.

Ook Piet Buyse, burgemeester van Dendermonde is blij met de komst van Burger King naar de regio: “Alle ondernemers zijn welkom in Dendermonde en zeker wanneer ze uit de horecawereld komen. Wij bieden graag plaats aan een Burger King restaurant en dat is ​ bijzonder voor onze stad.. Zo’n organisatie vraagt vele handen en benen om te bedienen en te werken. Daarom ondersteunen we graag de vraag aan alle werkwilligen om te checken of dit niet iets voor hen is. Klant is Koning. Dendermondse Burger is King.”

Het Royal decor van de Burger King in Dendermonde bouwt voort op het bekende eigentijdse concept van de keten en biedt klanten gratis wifi, 6 digitale bestelschermen, 2 Coca-Cola Freestyle machines waarmee meer dan 100 frisdrankcombinaties mogelijk zijn, een ​ Play King kidszone, 36 terrasplaatsen en 49 parkeerplaatsen. En alsof dat nog niet genoeg is, biedt het restaurant ook een dubbele drive-in voor de ultieme gemakkelijke ervaring.