BURGER KING® maakt dromen waar en lanceert de BK Fusion Nutella®

Met dit nieuwe Fusion-ijsje waant iedereen zich in de zevende hemel

- Fans van Nutella® zijn deze zomer bij BURGER KING® aan het juiste adres. De hamburgerketen voegt in al zijn restaurants een nieuwe smaak toe aan zijn ijsjesgamma: de BK Fusion Nutella®. Dit ultieme dessert combineert smeuïg vanille-ijs met de enige echte Nutella® hazelnootpasta en een knapperige crumble. De BK Fusion Nutella® belooft alvast een schot in de roos te worden, bij lanceringen in andere landen ging het ijsje erg vlot over de toonbank. Haast je dus naar de dichtstbijzijnde BURGER KING®!

A match made in heaven

Nutella® is al jarenlang een vaste waarde voor jong en oud, vaak op de boterham bij het ontbijt. BURGER KING® combineert die heerlijke hazelnootpasta nu met smeuïg vanille-ijs en krokante crumble –ideaal op een zomerse namiddag of als afsluiter van een BURGER KING®-menu. It’s a true match made in heaven!

Lekkerbekken kunnen deze zomer hun hartje ophalen bij BURGER KING® met de nieuwste aanwinst binnen het ijsjesgamma: de BK Fusion Nutella®. Naast de nieuwe Nutella®-smaak kan je ook blijven genieten van de andere Fusion-ijsjes met M&M’s-, Oreo- of Strawberry Crumble-smaak. ​