BURGER KING® aupent in 't etteke Brussel

Da's wel 'n toêlefforke weird…

BURGER KING® ès al presênt in Brussel mè zaaine restaurant in Avergoem (Oudergem, in 't schuun Vloms !); mo dad en ès ni genoeg: waaille wille ons uuk installeire in 't etteke van onze Capitale. Et voilà, oep 25 september ès 't zoeveir, Menneke-Pis zievert al van de goesting …

Sjokolat, woêfels èn mossele mooten vanaf vandoêg telle mè ne neuve champion; BURGER KING® aupent zaaine 19e restaurant in onze schuunem Belgique èn komt mè zaaine fameuze WHOPPER® noe 't centrum va Brussel, oep de Chaussée d'Ixelles nog wel.

Rachid Azaoum, daanen dirigeit al verschillende Quick-restaurants in Brussel. Awel 't ès daanen toffe pei dei, as fransjizee, dem boês van BURGER KING® van Olsje (Elsene) weut ! Da spiksplinter nuut restaurant ès 784 m² gruut èn doê kunne'n astableeft wel 250 mense'n euile installeire !

Kalante kunne er profiteire van alle nouveautés van de chaîne, lak as 4 dubbele terminals vè digital te bestelle èn 3 Coca-Cola freestyle masjeene (met zekken distributeurs kunne kalante mier as 100 frisdrankcombinoêsses realizeire).

Da joenk, denamiek èn naaig gemotiveide ploog van astableeft 80 collaborateurs stoêt al te trappele van den ongeduld oem d'ieste kalante binne te loête.

Dei aupening, in 't staddeke centrum, vindt plosj ië joêr noe d'aupening van BURGER KING® in Avergoem, woê dat er al à peu près 70 mense ooit Brussel on 't werk zaain.

BURGER KING® OLSJE
Elsensesteenweg 53-55, 1050 Brussel

Aupening: 25 september oem 10u – vollem bak ambiâns verassureird
Openingseuren: eederen dag van 10u tot 23u